Prezentacja kryzysowa

Zaproś nas na bezpłatną prezentację "Jak zarządzać kryzysem, o którym mówią media".

Trzy Korzyści z prezentacji:

1. uświadomienie pracownikom wagi prawidłowej komunikacji z mediami w czasie kryzysu,

2. pokazanie praktycznych sposobów radzenia sobie z trudnymi dziennikarzami,

3. zwiększenie odporności organizacji na negatywne skutki kryzysu.

Treść prezentacji:
  • 9 głównych cech kryzysu
  • 8 typowych efektów kryzysu
  • 5 strategicznych etapów w zarządzaniu kryzysem
  • 7 uwag jak ludzie odbierają komunikaty w kryzysie
  • 12 porad jak zarządzać komunikacją w kryzysie
  • 10 reguł komunikacji kryzysowej według teorii atrybucji
  • 9 metod naprawy reputacji
  • 7 pułapek w kontakcie z dziennikarzem
  • 10 zasad w kontakcie z mediami
  • 11 typowych pytań dziennikarzy w czasie kryzysu
  • 5 porad jak zachować się w czasie wywiadu
  • 7 szans jakie daje kryzys
Liczba uczestników: jedynym ograniczeniem jest pojemność sali :-)

Każdy uczestnik prezentacji otrzymuje odsyłacz do szczegółowej treści wystąpienia. Pobierz ulotkę [pdf, 233KB]

Czas trwania prezentacji: do 60 minut.

Układ sali: podkowa.

Wymagania techniczne: projektor cyfrowy współpracujący z notebookiem HP Pavilion, głośniki, ekran.
Prezentacja jest bezpłatna. Jedyny wydatek to koszt dojazdu i jeśli jest to odległość większa niż 200 km od Opola - wyżywienie i nocleg w hotelu.

Zapraszam do rezerwacji terminu prezentacji: Prezentacja kryzysowa.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *