Trzy Korzyści z prezentacji:
1. uświadomienie pracownikom wagi prawidłowej komunikacji z mediami w czasie kryzysu,
2. pokazanie praktycznych sposobów radzenia sobie z trudnymi dziennikarzami,
3. zwiększenie odporności organizacji na negatywne skutki kryzysu.
Treść prezentacji:
- 9 głównych cech kryzysu
- 8 typowych efektów kryzysu
- 5 strategicznych etapów w zarządzaniu kryzysem
- 7 uwag jak ludzie odbierają komunikaty w kryzysie
- 12 porad jak zarządzać komunikacją w kryzysie
- 10 reguł komunikacji kryzysowej według teorii atrybucji
- 9 metod naprawy reputacji
- 7 pułapek w kontakcie z dziennikarzem
- 10 zasad w kontakcie z mediami
- 11 typowych pytań dziennikarzy w czasie kryzysu
- 5 porad jak zachować się w czasie wywiadu
- 7 szans jakie daje kryzys
Każdy uczestnik prezentacji otrzymuje odsyłacz do szczegółowej treści wystąpienia. Pobierz ulotkę [pdf, 233KB]
Czas trwania prezentacji: do 60 minut.
Układ sali: podkowa.
Wymagania techniczne: projektor cyfrowy współpracujący z notebookiem HP Pavilion, głośniki, ekran.
Prezentacja jest bezpłatna. Jedyny wydatek to koszt dojazdu i jeśli jest to odległość większa niż 200 km od Opola - wyżywienie i nocleg w hotelu.
Zapraszam do rezerwacji terminu prezentacji: Prezentacja kryzysowa.