niedziela, 6 kwietnia 2014

Masz ochotę zaplanować swój kolejny kryzys?

Mam pomysł.

Sam zaplanuj swój następny (a może pierwszy) kryzys.

Praktycy PR często mówią i piszą, że nie mogą zorganizować szkolenia medialnego lub szkolenia w komunikacji kryzysowej dla swoich szefów, gdyż oni nie mają na to czasu.

Nie mówimy o szkoleniach długich. Chodzi o jednodniowe warsztaty trwające od 4 do 8 godzin. Czasem o dwudniowe szkolenia, na których wspólnie piszemy plan zarządzania komunikacją kryzysową.

Bez względu na temat szkolenia zawsze znajdą się projekty, które są ważniejsze od przygotowania się do zarządzania sytuacją kryzysową. Wiem, że to brzmi dziwnie, ale właśnie tak to wygląda.

Stąd wniosek. Jeżeli szef firmy nie ma czasu na zaplanowanie szkolenia, na którym nauczy się jak ochronić zyski i reputację swojej firmy w sytuacji kryzysowej, należy założyć, że wszystkie kryzysy jakim stawi czoła będą dokładnie zaplanowane. Żadnego zaskoczenia.

Jeżeli następnym razem planując szkolenie medialne lub szkolenie w komunikacji kryzysowej usłyszysz, że firma ma ważniejsze sprawy na głowie, zapytaj swego szefa na kiedy chciałby zaplanować następny kryzys. Chodzi o datę i dokładną godzinę.

To może być jego ostatni kryzys na tym stanowisku. Jeśli tego nie wie, trudno.

Jeżeli kiedykolwiek usłyszysz odpowiedź, że brakuje czasu na szkolenie w komunikacji, prześlij proszę ten artykuł osobie, która to powiedziała. A w komentarzu napisz co potem zrobiła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *