Komunikacja kryzysowa

Jeśli próbowałeś razem ze współpracownikami wyobrazić sobie co złego może przytrafić się Twojej firmie, instytucji lub organizacji, wiesz jak dużo niepokoju wywołuje przygotowanie się do zarządzania kryzysowego.

Co będzie jeśli firmowa ciężarówka śmiertelnie potrąci przechodnia na przejściu dla pieszych? Co będzie jeśli Twój pracownik popełni poważne przestępstwo? Co będzie jeśli dojdzie do zbiorowego zatrucia po spożyciu Twojego produktu?

Media uwielbiają kryzysy, bo mają wszystko co interesuje ludzi: zaskoczenie, niepewność, czasem zagrożenie i dramat. Im więcej osób odczuje skutki kryzysowego zdarzenia, tym więcej znaków zapytania i zagrożeń i tym trudniej kontrolować bieg wypadków.

Kluczem do sukcesu w komunikacji kryzysowej jest współpraca z mediami, a nie walka z nimi. W Pressence Public Relations nie szukamy wśród mediów przyjaciół, ani wrogów – szukamy partnerów.

Jesteśmy wszędzie tam, gdzie trzeba bronić reputacji naszych Klientów – we właściwym miejscu we właściwym czasie. Jesteśmy tam, gdzie zagrożone jest bezpieczeństwo, dobre imię lub wolność. Wiemy jak działają media i czego potrzebują w sytuacji kryzysowej.

Proces komunikacji kryzysowej dzielimy na 6 etapów:

1. analiza sytuacji i danych,

2. przygotowanie strategii i planu komunikacji,

3. opracowanie kluczowych przekazów,

4. wybór narzędzi i kanałów komunikacji,

5. działanie,

6. analiza efektów i wnioski na przyszłość.

W kryzysie potrzebujesz ludzi z praktyczną wiedzą i odpowiednim doświadczeniem w komunikacji kryzysowej. Mamy jedno i drugie.

Jeśli w Twojej firmie wydarzyło się coś złego, zadzwoń do nas. Wiemy, że najgorsze kryzysy nie pojawiają się między 9:00 a 17:00. Możesz dzwonić o każdej porze – także w nocy. Nasz telefon: 77 441 40 14.

Kontakt

Nazwa

Adres e-mail *

Wiadomość *