Zapiszesz się na kurs skoczka spadochronowego u instruktora, który ma lęk wysokości?
Wsiądziesz do samochodu, którym ma kierować osoba bez prawa jazdy?
Pójdziesz w góry z przewodnikiem, który nie zna dobrze trasy?
Zarządzania kryzysem nie można nauczyć się z podręcznika – nic nie zastąpi prawdziwego doświadczenia.
Pressence Public Relations opracowała Model Najlepszych Praktyk w zarządzaniu kryzysem, który pomaga organizacjom:
1. stworzyć odważne portfolio zagrożeń kryzysowych i przygotować się do stawienia czoła realnym kryzysom,
2. rozpoznawać sygnały ostrzegawcze poprzedzające wszystkie kryzysy,
3. ograniczyć straty wywołane przez kryzysy i wykorzystać doświadczenie z poprzednich kryzysów,
4. zbudować infrastrukturę i kulturę służącą komunikacji kryzysowej,
5. szkolić zespoły zarządzania kryzysowego,
6. budować i rozwijać relacje z kluczowymi interesariuszami, którzy mogą być przydatni w zarządzaniu kryzysem i ryzykiem oraz komunikacją kryzysową.
Pressence Public Relations - w odróżnieniu od usług zarządzania kryzysem innych firm - oferuje podejście systemowe.
Zajmujemy się wszystkimi krytycznymi aspektami i fazami kryzysu:
1. przed wybuchem (faza proaktywna),
2. w trakcie trwania (faza reaktywna),
3. po zakończeniu kryzysu (faza edukacyjna).
Zarządzanie kryzysem to szansa wykazania się hartem ducha, determinacją i odpornością na wyzwania losu. Kryzys może Ciebie wzmocnić lub zniszczyć. Co wybierasz?
Jeśli potrzebujesz pomocy w zarządzaniu sytuacją kryzysową lub masz pytanie o zarządzaniu kryzysowym, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.
Szkolenia kryzysowe, symulacje kryzysowe i plany kryzysowe, bo licho nie śpi... Tel. 77 441 40 14.
Zarządzanie kryzysowe
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w usłudze TwitterUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Ekspert zarządzania komunikacją kryzysową, konsultant public relations, trener medialny. Autor ponad 1,700 artykułów o PR, zarządzaniu ryzykiem i kryzysem, strategicznej komunikacji kryzysowej, komunikacji online, relacjach z mediami, wystąpieniach publicznych i pisaniu informacji prasowych. W poprzednim życiu poławiacz pereł. Nie lubi miejsca w samolocie daleko od wyjścia. Ulubiona książka: właśnie ją czyta :-)
Subskrybuj:
Posty (Atom)