Zarządzanie kryzysowe

Zapiszesz się na kurs skoczka spadochronowego u instruktora, który ma lęk wysokości?

Wsiądziesz do samochodu, którym ma kierować osoba bez prawa jazdy?

Pójdziesz w góry z przewodnikiem, który nie zna dobrze trasy?

Zarządzania kryzysem nie można nauczyć się z podręcznika – nic nie zastąpi prawdziwego doświadczenia.

Pressence Public Relations opracowała Model Najlepszych Praktyk w zarządzaniu kryzysem, który pomaga organizacjom:

1. stworzyć odważne portfolio zagrożeń kryzysowych i przygotować się do stawienia czoła realnym kryzysom,

2. rozpoznawać sygnały ostrzegawcze poprzedzające wszystkie kryzysy,

3. ograniczyć straty wywołane przez kryzysy i wykorzystać doświadczenie z poprzednich kryzysów,

4. zbudować infrastrukturę i kulturę służącą komunikacji kryzysowej,

5. szkolić zespoły zarządzania kryzysowego,

6. budować i rozwijać relacje z kluczowymi interesariuszami, którzy mogą być przydatni w zarządzaniu kryzysem i ryzykiem oraz komunikacją kryzysową.

Pressence Public Relations - w odróżnieniu od usług zarządzania kryzysem innych firm - oferuje podejście systemowe.

Zajmujemy się wszystkimi krytycznymi aspektami i fazami kryzysu:

1. przed wybuchem (faza proaktywna),

2. w trakcie trwania (faza reaktywna),

3. po zakończeniu kryzysu (faza edukacyjna).

Zarządzanie kryzysem to szansa wykazania się hartem ducha, determinacją i odpornością na wyzwania losu. Kryzys może Ciebie wzmocnić lub zniszczyć. Co wybierasz?

Jeśli potrzebujesz pomocy w zarządzaniu sytuacją kryzysową lub masz pytanie o zarządzaniu kryzysowym, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.

Kontakt

Nazwa

Adres e-mail *

Wiadomość *