Twój szef twierdzi, że większość firm z branży nie zawraca sobie głowy przygotowaniem do zarządzania kryzysem, prawda?
Na szkoleniu komunikacji kryzysowej zapytałem jego 30 uczestników jakie prowadzą obecnie działania związane z przygotowaniem do zarządzania komunikacją kryzysową. Tematem szkolenia było opracowanie planów zarządzania kryzysem.
Oto jakie otrzymałem wyniki:
- 8% myśli o przygotowaniu takiego planu,
- 16% zaczyna pracę od samych podstaw,
- 20% korzysta z cudzych planów,
- 24% sprawdza czy są w stanie sami opracować taki plan,
- 44% zajmuje się aktualizacją gotowego planu,
- 48% krytycznie ocenia stan przygotowania do zarządzania kryzysem,
- 16% sprawdza wszystkie plany zachowania się w krytycznych sytuacjach,
- 52% chętnie wysłucha porad doświadczonego konsultanta,
- 4% czuje się kompletnie zagubionych,
- 8% czuje się częściowo zagubionych,
- 20% nie chciało odpowiedzieć na pytanie.
Suma odpowiedzi jest większa od 100% ponieważ można było wybrać więcej niż jedną odpowiedź.
Wyniki pokazują, że Twój szef mówi prawdę.
Mój sondaż wśród uczestników szkolenia miał charakter nieformalny i był raczej badaniem jakościowym, ale pomoże Ci lepiej zrozumieć w jakiej jesteś sytuacji i co myślą Twoi koledzy z innych firm.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz