piątek, 1 kwietnia 2011

10 Bezbłędnych Praw Kryzysowego PR :-)

Prawo dzwonka, prawo odkrywcy, prawo czystej kartki.

Znasz te prawa?

Kryzysowe PR kieruje się specyficznymi regułami.

Oto 10 bezbłędnych praw zarządzania sytuacją kryzysową:

1. Prawo dzwonka. Trudno poznać po dzwonku telefonu czy klient jest zadowolony.

2. Prawo odkrywcy. Żeby znaleźć rozwiązanie problemu, trzeba go poszukać.

3. Prawo czystej kartki. Czysta kartka papieru nie ma tej samej wagi co zapisana.

4. Prawo logicznego błądzenia. Logika PR to metoda dochodzenia do błędnego wniosku z absolutnym przekonaniem o jego słuszności.

5. Prawo bezwładności. Błędy ortograficzne to jedyne elementy informacji prasowej, które trafiają do niej bez naszego udziału.

6. Prawo oczywistości. Liczba błędów niewykrywalnych jest nieograniczona. Dla kontrastu, błędy widoczne są zawsze wykrywalne.

7. Prawo implementacji. Realizacja chaotycznego programu public relations trwa trzy razy dłużej niż to było w planie. Na realizację perfekcyjnego programu PR potrzeba dwa razy więcej czasu.

8. Prawo drugiego błędu. Obwiniając klienta za pomyłkę popełniasz drugi błąd – pierwszy to obwinianie klienta.

9. Prawo skuteczności. Skuteczność PR jest jak seks. Kiedy jest dobra, jest po prostu RE-WE-LA-CYJ-NA. Kiedy nie spełnia oczekiwań – zawsze to lepsze od kompletnej klapy.

10. Prawo myślenia. Kiedy wszystko układa się po myśli, ktoś zapewne pomyśli o zmianie.

To 10 bezbłędnych praw kryzysowego public relations :-)

Poznajesz je?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *